Sunday 26 June 2011

Kuatkan hati Ku ini..

" Ya Allah.. kuatkanlah hati hamba Mu ini.. Kuatkanlah hati ku untuk menerima apa saja dugaan Mu.. Kuatklanlah hati ku untuk menghadapi STPM yang akan aku hadapi tahun hadapan.. Ya Allah.. bukakanlah hati ku untuk untuk menerima kenyataan ini.. berikanlah aku ketabahan sekiranya aku bukan yang terbaik untuk dirinya.. ketemukanlah dia dengan org yang lebih baik dari ku buat dirinya.. Ya Allah.. sekiranya ini yang terbaik.. engkau berikanlah aku petunjuk Mu..lindungilah dia.. kuatkan lah semngt nya untuk menghadapi dugaan Mu..... Ya Allah.. jadikanlah aku anak yang solehah.. bukakanlah hati ku untuk berubah kejalan Mu.. bukakanlah hati ku untuk menunaikan segala perintah Mu.. dan meninggalkan larangan Mu.. Ya Allah.. hilangkanlah kesakitan yang aku alami selama ini................ berikanlah aku kesihatan tubuh badan.. Ya Allah.. sekiranya engkau ambil nyawa ku ini satu hari nanti.. Engkau tempatkanlah aku dalam golongan orang-orang yang beriman... dan ampunilah segala dosa yang aku lakukan di dunia ini...... sesungguhnya hanya pada Mu aku bermohon.. perkenankanlah doa hamba Mu ini.. Amin....... "


No comments:

Post a Comment